پویا نبی می گوید،می توان تبلیغات بیشتری در ارتباط با اکران های گروه سینمای هنر و تجربه در نظر گرفت تا مخاطب بیشتری این فیلم هارا ببینند.
پویا نبی کارگردان فیلم کوتاه«ماه عسل»در گفت و گو با ستاد خبری سینمای هنر و تجربه می گوید: «گروه سینمای هنر و تجربه با یک برنامه ریزی خوب کارش را شروع کرده و فیلم های خوبی توسط شورای سیاستگذاری که همگی از حرفه ای های این عرصه هستند،انتخاب شده است که وجاهت سینمایی و هنری دارند.اما متاسفانه در این میان تبلیغات کافی برای فیلم های این گروه وجود ندراد.»
او ادامه داد:«وقتی به سینمایی مثل «آزادی »مراجعه می کنیم در کنار پوستر فیلم های بلندی که اکران شده اند، تنها چیزی که از هنر و تجربه دیده می شود برنامه روزانه آن است.این فیلم ها مظلوم هستند و باید با تبلیغات بیشتر به دیده شدن آنها کمک کرد و مخاطب بداند این فیلم ها در کدام سینما ها اکران می شوند.»
نبی افزود:«در ارتباط با فیلم آقای مکری«ماهی و گربه»فارغ از اینکه همه ما می دانیم فیلم ارزشمندی است و شایسته دیده شدن است اما یک شرکت تبلیغاتی پشت این فیلم هست که بستر مناسبی را برای دیده شدن ان فراهم کرده است و فکر می کنم بحث تبلیغات در این گروه سنیمایی باید جدی تر گرفته شود.»
اودر بخش دیگری از صحبت هایش گفت:«فیلم های کوتاهی که از ۱۳ مهر تا ۱۳ آبان اکران می شوند متاسفانه سانس مطلوبی ندارند.همین ۵یا ۶ ساعت اکران در هفته می تواند در سانس های بهتری تقسیم شود.من فیلم خودم را در ساعت ۱۳ در سینما آزادی در روز یکشنبه با ۱۵-۲۰ نفر تماشاگر دیدم و یقین دارم اگر در ساعت بهتری نمایش داده می شد این تعداد بیشتر هم می شد.اما در نهایت این طرح فرصت خوبی برای دیده دشن فیلم های کوتاه و مستند است و جای تقدیر دارد.»