هنروتجربه: اکران نوروزی فیلم‌های  هنروتجربه از تاریخ ۲۳ اسفند در سینماهای تهران و شهرستان‌های بازخوردهای متفاوتی را در پی داشت.فیلم‌های هنروتجربه در سینماهای ساحل اهواز،پردیس کاپری گرگان،پردیس ونوس قم،سینما سوره اصفهان و سینما هویزه مشهد میزبان تماشاگران بودند و در تهران در موزه سینما،خانه هنرمندان،سینما آزادی و پردیس کوروش به نمایش درآمدند.

پیام نیک‌فرد مدیر سینما ساحل اهواز درباره  استقبال از فیلم‌های هنروتجربه در نوروز ۱۳۹۴ توضیح داد:«متاسفانه طبق پیش‌بینی که ما داشتیم آن گونه که باید و شاید فروش نداشتیم.فروش نه خیلی زیاد و نه خیلی کم بود.به گونه‌ای که می‌توان نام معمولی  را رویش گذاشت.دغدغه‌ای که مسئولین بخش هنروتجربه دارند این است که هنروتجربه اشباع نشود.در ابتدا فیلم‌هایی که به این بخش تزریق شد مانند «ماهی و گربه »و «پرویز» و یا فیلم‌های مکمل آن ها باعث شد مخاطب هنروتجربه را بهتر بشناسند اما مانوری که روی فیلم‌های نوروزی داده شد مخاطب را خیلی با آن‌ها آشنا نکرد.من خیلی از آدم‌ها را می‌شناسم که فکر می‌کردند هنروتجربه همان چند فیلم ابتدایی اول بود که اکران شد و به پایان رسید،یعنی از استمرارش با خبر نبودند.بنا براین تصور می کنم تبلیغات هنر و تجربه باید مداوم باشد»نیک‌فرد درباره بیشترین استقبال از فیلم‌ها گفت:«بیشترین مخاطب در اکران اول فیلم پریدن از ارتفاع کم و یک تک سانس برای فیلم اسب تورین بود. من به عنوان یک مخاطب سینمای هنروتجربه نظرم بر این است که باید هنروتجربه را به مخاطب شناساند و تبلیغاتی برای آن در نظر گرفت که تنها در صدا و سیما جوابگو خواهد بود.فروش فیلم‌های سینمای حرفه‌ای بعد از تبلیغات چند برابر شد پس حتما باید برای بخش هنروتجربه هم به فکر تبلیغات گسترده‌تری باشیم.بعد از خارج شدن مخاطبین از سالن‌ها بهترین بازخوردها را از فیلم مردی که اسب شد امیرحسین ثقفی و اسب تورین گرفتیم.بعد از به نمایش درآمدن مردی که اسب شد تقریبا می‌توان گفت همه سالن سینما از آن راضی بودند.»او معتقد از هنروتجربه اتفاق خوبی در سال ۱۳۹۳ بوده است:«جناب علم‌الهدی ایده و نظرات خوبی دارند و با حضور هنروتجربه می‌توانیم مردم را به سالن‌های سینما بکشانیم.من امیدوارم که استمرار داشته باشد و روزی نباشد که هنروتجربه اشباع شود.»