هنر و تجربه: در شرایطی که فیلم ابرقهرمانی جدید شرکت مارول با عنوان «دِدپول» (Deadpool) به صورت گسترده به نمایش عمومی درآمده است و در این آخرهفته بر سینماها حکمرانی می‌کند، در قلمروی اکران محدود فیلم‌های خاص‌تر نیز عناوین کنجکاوی‌برانگیزی روی پرده می‌روند. مهم‌ترین فیلمی که این هفته به صورت محدود در سینماها به نمایش درآمد، مستند جدید مایکل مور با عنوان «بعدش به کجا حمله کنیم» (Where to Invade Next) است که در آغاز کارش در ۳۰۸ سالن روی پرده رفته است.
«بعدش به کجا حمله کنیم» که در سایت «متاکریتیک» به امتیاز میانگین ۶۳ از صد بر اساس ۳۴ نقد دست یافته، و تا امروز جوایز بهترین مستند بلند به انتخاب تماشاگران را در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم شیکاگو و هامپتنز برنده شده است، در سه روز اول نمایشش از مرز فروش یک میلیون دلار گذشت.
چهار فیلم اخیر کارنامه‌ی مایکل مور، روی‌هم‌رفته به فروش حیرت‌انگیز ۱۸۰ میلیون دلار (بدون در نظر گرفتن نرخ تورم) دست یافته‌اند که این رقم برای یک مستندساز واقعاً رکورد بی‌نظیری است. از این رو، مستندجدید مور که پس از شش سال دوری او از عرصه‌ی فیلم‌سازی ساخته شده است، با وجود شروع امیدوارکننده‌اش و این‌که در صورت عملکرد قابل‌قبول بر تعداد سالن‌هایش افزوده خواهد شد، در گیشه کار خیلی دشواری را در پیش دارد.