هنر و تجربه: بیست‌ویکم ماه آوریل، جشنواره فیلم تریبکا (که امسال از ۱۳ تا ۲۴ آوریل برپا می‌شود) خریداران، تهیه‌کنندگان، مدیران برنامه و نمایندگان برندهای مختلف را دور هم جمع خواهد کرد تا آن‌چه نامش را گذاشته‌اند «اولین بازار محتوای آنلاین و دیجیتال» برگزار شود.

بازار خالقان دیجیتال تریبکا، بخشی یک‌روزه خواهد بود که به طور خاص برای برقراری ارتباط میان خالقان بااستعداد و خوش‌آتیه با صنعت و بازار تشنه‌ی‌ محتوای آنلاین طراحی شده است. در طول این رویداد یک‌روزه که پر از ملاقات‌ها، نمایش‌ها و گپ‌وگفت‌های مربوطه خواهد بود، قرار است فرصت ارائه‌ی طرح‌ها برای خالقانی محقق شود که پروژه‌های‌شان را در این بازار عرضه خواهند کرد.

جنا ترانووا رییس جشنواره فیلم تریبکا در این مورد می‌گوید: «داستان‌های فوق‌العاده‌ای برای پایگاه‌های دیجیتال خلق شده‌اند و پایگاه‌های طرف‌داری جدی و پروپاقرصی برای این داستان‌ها شکل گرفته‌اند. هدف ما، برگزاری رویدادی است که در این خصوص به صنعت و خالقان کمک کند و فرصت تازه‌ای برای دیدار و گفت‌وگوی آن‌ها ایجاد کند. با این پایگاه جدید، امیدواریم کیفیت داستان‌گویی در این گونه از رسانه‌های دیجیتال بهتر شود و فرصتی برای عموم باشد تا با پروژه‌های در دست تولید خالقان مورد نظرشان آشنا شوند.»

برچسب‌ها: