هنروتجربه:کارگردان «پاپ» عنوان کرد که وقتی با موضوع این فیلم مواجه شده، تسخیر شده و به همین دلیل آن را ساخته است.

احسان عبدی‌پور، کارگردان «پاپ» که در سینماهای هنروتجربه درحال اکران است، در گفت و گو با روزنامه «صبح نو» درباره دلیل انتخاب فرم فیلم که شبیه فیلم‌هایی مثل «بیست‌و‌یک گرم» است، عنوان کرد:«بسیار غریزی‌تر از این مسائل که گفتید فیلم را ساختم. همان زمان هم پول بود که از بازیگران مشهور استفاده بکنم. من محاسباتی بسیار مهم‌تر ازاین موارد را نادیده گرفتم؛ موضوع نوع روایت که جای خود دارد. این مسأله در اولویت دوم و سومم بود. اگر قرار باشد یکی از فیلم‌های خوب سال‌های اخیر را اسم ببرم حتماً «لطفاً مزاحم نشوید» آقای محسن عبدالوهاب را انتخاب خواهم کرد؛ آن فیلم هم سه اپیزودی است. من سه قصه داشتم که هرکدام از آن‌ها سایز یک فیلم مجزا نبود. آن‌ها تم مشترک عشق داشتند و تصمیم گرفتم این‌گونه به آن‌ها بپردازم. فیلم «قصه‌های وحشی» چند اپیزود دارد که در فضای خشونت‌آمیز است. به نظرم اگر این فیلم ساخته نشده بود، سینما چیزی کم‌داشت. باید این فیلم‌ها هم ساخته شوند. چند قصه کوتاه کنار هم می‌آیند و یک فیلم بلند را می‌سازند.»

عبدی‌پور در ادامه در مورد دلیل انتخاب موضوع سیاه‌پوست‌های ایرانی اشاره کرد:«با این موضوع مواجه شدم و تسخیرم کرد. این اتفاقی است که ممکن است برای هر آدم دیگری در موسیقی، نقاشی و… بیافتد. به نظرم رسید خیلی عجیب و غریب است که ما فکر می‌کنیم چنین داستانی در کشورمان وجود ندارد اما یک سیاه‌پوست ایرانی خودش را جزو سیاهان جهان می‌داند. این در بوشهر است و می‌توانید آن را ببینید. دو قصه دیگر که تم آن‌ها هم عشق بود درکنار این قرار گرفتند و فیلم «پاپ» ساخته شد. البته با توجه به شرایط سیاسی  _اجتماعی سال ۸۸ هم حرف‌هایی در فیلم‌نامه وجود داشت که همه این‌ها همدیگر را تأمین و کامل کردند.»

او با بیان اینکه درحال ترمیم فیلم‌نامه فیلم جدیدش است و در صورت انجام این کار آن را تولید می‌کند، در مورد اینکه برخی معتقدند تخصص عبدی‌پور در قصه‌ها و آدم‌های جنوب کشور است، افزود:«این که گفتید حتی اگر به‌عنوان یک مسأله منفی درمورد من مطرح شود، هیچ اشکالی ندارد. چه ایرادی دارد چنین فیلم‌سازانی هم داشته باشیم؟ مگر در تهران و بدنه اصلی فیلم‌سازان کمی داریم؟ اجازه بدهیم برخی هم در شهرهای دیگر فیلم بسازند. اصلاً فرض کنید شخصی بلد نیست غیر از خوزستان در جای دیگری فیلم بسازد. فعلاً قصه‌هایی که من به آن‌ها پرداخته‌ام طوری بوده که تا به خودم آمده‌ام دیده‌ام این هم برای جنوب است.»