جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
FA EN
اعترافات ذهن خطرناک من

خلاصه داستان

این فیلم در یک ۲۴ ساعت روایت می‌شود و درباره مردی است که در یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد.
کارگردان:هومن سیدی
تهیه‌کننده:
جواد نوروز بیگی
بازیگران:
نگار جواهریان
،
میترا حجار
،
رویا نونهالی
،
امیر جعفری
،
سیامک صفری
،
عباس غزالی
،
چکامه چمن ماه
،
میثاق زارع
،
بابک حمیدیان
مدیر فیلم‌برداری:
پیمان شادمان‌فر
تدوین:
هومن سیدی
سینما فرهنگ

سینما فرهنگ

تهران - شریعتی - بالاتراز خیابان دولت

۲۲۶۰۱۲۰۵

اطلاعات بیشتر
خانه هنرمندان

خانه هنرمندان

تهران - خیابان ایرانشهر - بوستان هنرمندان

۰۲۱-۸۸۳۱۰۴۵۷

اطلاعات بیشتر
موزه سینما

موزه سینما

تهران - خیابان ولیعصر - باغ فردوس

۲۲۷۲۳۵۳۵

اطلاعات بیشتر
پردیس سینمایی کورش

پردیس سینمایی کورش

تهران - بزرگراه شهید ستاری - نبش پیامبر مرکزی - شماره ۵۷

۴۴۹۷۱۹۳۰-۴۰

اطلاعات بیشتر
پردیس سینمایی هویزه مشهد

پردیس سینمایی هویزه مشهد

مشهد - خیابان دانشگاه - چهارراه گلستان

۰۵۱۱-۸۴۳۷۵۷۵

اطلاعات بیشتر

هومن سیدی متولد ۱۳۵۹، رشت است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای‌اش در سینما را با حضور در فیلم «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی  در کنار رضا کیانیان تجربه و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد.او  برای بازی در نقش اصلی «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی انتخاب شد. سیدی در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز سیمرغ بلورین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» در بخش سودای سیمرغ برای فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» را دریافت کرد. او اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام «آفریقا» کارگردانی کرد. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را به دست آورد. هومن سیدی برای کارگردانی فیلم‌های آفریقا و سیزده و اعترافات ذهن خطرناک من جوایز متعددی از جشنواره های فجر و ورشوی لهستان و پوسان کره جنوبی و شانگهای چین و انجمن منتقدان و نویسندگان ایران دریافت کرده است.

  • بابک
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    یه کپی تقریبا متوسط از شاهکار نولان ممنتو بود
    به نظرم نسبت به فیلم قبلش که سیزده بود افت کرده بود
    ولی حس پشیمونی بعد از دیدن فیلم به آدم دست نمیده

  • مهدی
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    به هر قیمت نباید فضای جدید ایجاد کرد اعترافات فیلمی خود نما و سیاه نماست که هیچ رنگ و بویی از فرهنگ ایرانی ندارد…….البته تلاش های هومن و تمرکزش بر کارگردانی و دکوپاژ تحسین برانگیز میباشد بازی ها هم مصنوعی است جز سیامک……..پیمان شادمانفر را هم همیشه دوست میداشتم مگر میشود شاگرد حسین جعفریان بد شود فقط یک توصیه بکنم به پیمان و آنهم اینکه الکی و بیخودی دوربین الکسا ات را روی دست نبر………….سینمای ایران عالیه و دوستش دارم…….خدا سایه ی آقای جعفریان و انتظامی را مستدام بدارد………..یا علی مددددددددددددد

  • مسعود هاشميان
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    فیلمی بسیار زیبا با فضایی جدید . هومن سیدی جوان بسیار خلاقی است . کل گروه کارشان عالی بود . موفق باشید.

*

code