چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸
FA EN
شب بیرون

خلاصه داستان

توسکا تصمیم می گیرد که قبل از سفرش به کشوری اروپایی در شب قبل از پروازش از شمال تا جنوب تهران را فیلم بگیرد و در این سفر شهری برادر و دوستشان او را همراهی میکنند. در خلال این کار اتفاقاتی برای آنها رقم میخورد...
کارگردان:کاوه سجادی حسینی
تهیه‌کننده:
پرویز پرستویی
فیلمنامه‌نویس:
بازیگران:
سهیلا گلستانی
،
هوتن شکیبا
،
حسام محمودی فرید و باران کوثری
،
هومن سیدی
،
نگار عابدی
،
فرید سجادی حسینی
،
حسین امیدی
،
سمانه وفایی
،
فرزان فیاض زاده
مدیر فیلم‌برداری:
ابراهیم اشرفی
مدیر فیلم‌برداری:
وحید مقدسی
تدوین:
آرش زاهدی اصل
خانه هنرمندان

خانه هنرمندان

تهران - خیابان ایرانشهر - بوستان هنرمندان

۰۲۱-۸۸۳۱۰۴۵۷

اطلاعات بیشتر
سینما پردیس کاپری

سینما پردیس کاپری

گرگان - خیابان ولی عصر نبش عدالت هفت - مجتمع کاپری

۳۲۳۵۹۲۰۱-۰۱۷

اطلاعات بیشتر
موزه سینما

موزه سینما

تهران - خیابان ولیعصر - باغ فردوس

۲۲۷۲۳۵۳۵

اطلاعات بیشتر
پردیس سینمایی هویزه مشهد

پردیس سینمایی هویزه مشهد

مشهد - خیابان دانشگاه - چهارراه گلستان

۰۵۱۱-۸۴۳۷۵۷۵

اطلاعات بیشتر
پردیس سینمایی کورش

پردیس سینمایی کورش

تهران - بزرگراه شهید ستاری - نبش پیامبر مرکزی - شماره ۵۷

۴۴۹۷۱۹۳۰-۴۰

اطلاعات بیشتر
پردیس سینمایی کورش

کاوه سجادی حسینی
متولد : ۱۳۵۶  فوق لیسانس سینما(کارگردانی) ، لیسانس تئاتر(ادبیات نمایشی)

* کارگردان فیلمهای بلند سینمایی:
شب ، بیرون ۱۳۹۲ تهیه کننده: پرویز پرستویی
بوفالو ۱۳۹۳ تهیه کننده: همایون اسعدیان

* کارگردانِ فیلمهای بلند ویدئویی:
بی پایان ۱۳۸۵ شبکۀ اول سیما/ فیلمسازان کوچک ۱۳۸۶ شبکۀ تهران/ روزنه ای به بهشت ۱۳۸۶ شبکۀ اول سیما/ نگرانی ۱۳۸۷ شبکۀ دو سیما/ راه… ۱۳۸۸ شبکۀ اول سیما/ آتش زیر خاکستر ۱۳۸۸ شبکۀ اول سیما/ روزی که می آید ۱۳۸۹ سیما فیلم/ باد بهشت ۱۳۸۹ سیما فیلم/ وصیت نامه(تله تئاتر) ۱۳۹۰ شبکه۴
*کارگردانِ فیلمهای کوتاه:
نگاه، ۱۶میلیمتری /  همیشه… / شهر سرد / ضد نور / میشه حرف نزنی؟ / تا تو هستی / مورچه چای تازه / نفس / سکانس آخر /  تئاتر و همزادش(مستند)
* جوایز:
بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی پلیس برای فیلم کوتاه میشه حرف نزنی؟ ۱۳۸۵
بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برای فیلم کوتاه تا تو هستی ۱۳۸۷
بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی هنری آب برای فیلم کوتاه چایی تازه ۱۳۸۹
بهترین فیلم از جشنواره نور کالیفرنیا برای فیلم کوتاه شهر سرد ۲۰۰۷
بهترین تله فیلم از جشن غدیر شبکه تهران برای فیلم فیلمسازان کوچک ۱۳۸۶
* فیلمنامه نویس:
بوفالو (مشترک) ،سینمایی/ فرشته ها سفر نمی کنند (مشترک)سینمایی / پایان بازی ،تله فیلم ،شبکه اول سیما /روزنه ای به بهشت ، تله فیلم ، شبکه اول سیما / آخرین شب سال، تله فیلم (مشترک)، سیما فیلم/ باد بهشت ،تله فیلم (مشترک) ، سیما فیلم
* دستیار کارگردان و برنامه ریز:
چهل سالگی کارگردان علیرضا رئیسیان / نصف مال من نصف مال تو کارگردان وحید نیکخواه آزاد / گناه من کارگردان مهرشاد کارخانی / در به درها کارگردان امیرحسین صدیق و مرضیه برومند / زن زیادی کارگردان تهمینه میلانی / جایی برای زندگی کارگردان محمد بزرگ نیا / پرونده هاوانا کارگردان علیرضا رئیسیان / گاو خونی کارگردان بهروز افخمی، (منشی صحنه) / سریال مدار صفر درجه کارگردان حسن فتحی
* عضو پیوسته کانون برنامه ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینما
* بازیگر:
سکوت ۱۳۷۰ کارگردان زنده یاد علی سجادی حسینی
راز چشمه سرخ ۱۳۷۲ کارگردان زنده یاد علی سجادی حسینی
عروس ۱۳۷۰ کارگردان بهروز افخمی

پردیس سینمایی کورش

به دوستی گفتم دوست داری بریم نیاوران و خونه فریدون رهنما رو ببینیم هنوز ژیان اش هم اونجاس از تعجب شاخ دراورد و گفت مگه بلدی ؟ الان نصفه شبه که ، گفتم : بیخیال بریم

در خیابان نیاوران بودیم در دور دست سه نفر را  وسط خیابان دیدیم که دراز کشیده اند و یکیشان با موبایل فیلم میگیرد . نزدیک شدیم آنها بلند شدند و یکی از آنها که دختر بود جلوی ماشین ما را گرفت و گفت آقا میشه از ما  عکس بگیری؟ من دوربین را گرفتم و عکس گرفتم و همین عکس کافی بود تا جرقه اصلی قصه شب ، بیرون شکل بگیرد. دختر دوربین را گرفت و گفت : به کی رای دادین ؟ و نگذاشت جوابش را بدهیم و رفت. وقتی دور میشدند به یاد فیلم ژول و ژیم افتادم و همینطور صحنه هایش به یادم می آمد.

نوشتن شروع شد و دوستانی را جمع کردم بی هیچ ادعا و منتی و فیلم را ساختیم با دستان خالی . ولی با تدبیر در اجرا و امید به سرانجام . همین.

  • رؤيا عطارزاده اصل
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    اگر پایان گنگ فیلم ، گره هایی که هیچ وقت باز نمى شن ، دغدغه هایی که در هیچ لحظه اى حل نمى شن و آدم هایی که گاهى به سادگى یک تیپ و گاهى به پیچیدگى یک کاراکتر واقعى مى شن رو کنار بذاریم و در نظر نگیرم ، اگر فیلم رو صرفا به جهت همراهى ببینید ، مى تونید ازش لذت ببرید ..
    فقط یادتون بمونه ، شما هم مثل یکى از همون مسافراى بین راهى هستید که سوار این ماشین مى شید ، کاراکترها رو همراهى مى کنید ، اما صرفا بدون اینکه اونها رو بشناسید یه ساعتى باهاشونید و بس !
    با این دیدگاه برید جلو ، مى تونید هم کمک بخندید ، هم کمى لذت ببرید…

  • زهرا
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    (شب، بیرون) رو دوست نداشتم و به نظرم اصلا فیلم خوب و حتی متوسطی هم نبود.
    فیلمی با موضوع و ساختی تکراری. موضوع یک شبگردی رو قبلا توی (یک شب) نیکی کریمی و (اسب حیوان نجیبی است) کاهانی دیدیم. که بنظرم کار کاهانی از اون دوتای دیگه خیلی بهتر بوده.
    شوخی های مسخره ی شخصیت توماج که حوصله ی همه رو سر میبره و بنظرم بهتر می بود که این وراج بودن توماج شدیدتر می بود -چون پرحرف بودنش بیشتر از اونای دیگه به چشم نمیاد- و شوخیاش هم بامزه و حتی روده بر می بود که تماشاگر بخنده و حتی قهقهه بزنه ولی وقتی می بینه که توسکا و امیرحسین نمیخندن، بفهمه که اینا یه چیزیشون هست که نمیخندن و وقتی فیلم جلو میره درخلال فیلم بفهمه که توسکا بخاطر نگرانیش نسبت به همسر سابقش و عذاب وجدانش نسبت به خونواده و غیره هست که دم رفتن کلافه ست و امیرحسین هم بخاطر رفتن توسکاست که اینقدر دمقه.
    اگرچه من تماشاگر نه دمق بودنی از امیرحسین می بینم، نه کلافگی یی از توسکا. بیشتر به نظر میاد امیرحسین یه آدم آروم و خونسرده و توسکا هم یه دختر ذاتا بداخلاق و بدعنقه.

  • فرشته
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    آخر فیلم چی شد؟ توسکا کجا رفت در عرض چند ثانیه. ؟

  • آرمان
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    همش به خودم میگفتم چرا اینا نمیرن فرودگاه هم خودشون راحت شن هم ما

  • رامین
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    فیلم خوبی نبود به شدت خسته کننده دست آخر هم هیچ.

    • فرزان فیاض زاده
      ۲۹ آبان ۱۳۹۸

      گاهی اوقات همین آخرشم هیچ و خشته کننده و کش دار ها را هم باید بتوان به تصویر کشید . این خلاقیت کارگردان بود که تونسته همین احساس درست مثل زندگی بودن یک روایت رو درست مثل زندگی ، تصویری کنه

  • مکس
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    فیلم شب بیرون : در یک کلام ارزش یکبار دیدن را هم ندارد دیگر نیازی به نقد نیست

  • نرگس
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    هرچند کل کل بیش از اندازه‌ی پسرها آزاردهنده بود و آخرش یه جوری بود با این حال فیلم رو دوست داشتم.

  • Milad
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    فیلمو دوست داشتم توصیه میکنم این فیلم متفاوتو روانو ببینید

  • علی رضا
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    من گرافیست و طراح وب هستم و خوشبختانه در سینمای هنر و تجربه اتفاقهای خوبی در بخش پوستر داره می افته
    مرسی

  • محسن
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    دیروز به دیدنش رفتم و به معنای واقعی ضعیف و بی حس و حال اصلا معلوم نبود چی بود و چی می خواست بگه ،،، سه نفر سوار ماشین میشن و دوباره پیاده می شن و حرف می زن و وراجی می کنن
    بعد از دیدن چند اثر شاخص در هنر و تجربه اما این بار فیلم شب بیرون واقعا مرا سرد و کسل کرد یک فیلم ملال آور و بی قصه و بی داستان

  • یاران
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    این فیلم انقدر خوب ساخته شده که کنجکاو شدم تله فیلم های کارگردان را پیدا کنم و ببینم.
    خسته نباشید به تمام عوامل فیلم
    به خصوص سهیلا گلستانی، هوتن شکیبا ، حسام محمودی فرید، باران کوثری و هومن سیدی

  • یاران
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    چرا برای این فیلم خوش ساخت و درگیر کننده، پوستری تا این حد معمولی طراحی شده ؟ برای این فیلم، حتی اگر پوستری بی ربط اما جذاب انتخاب می شد، به مراتب بهتر بود در جذب مخاطب …
    باور کنید از فروش چنین فیلم هایی (و فیلمی مثل من از سپیده صبح بیزارم) ما هم خوشحال می شویم.

  • امیر دوستی
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    امیدوارم این شاهکار کوچک که بازی های بسیار خوبی از تمام بازیگراش داره رو از دست ندین … کاش فوت و فن ساخت چنین فیلم هایی رو بشه فهمید.

  • Maryam
    ۲۹ آبان ۱۳۹۸

    انقدر بد بود نتونستیم تا ته بشینیم ! 😐 لطفا نرین! کاش هر تجربه ای رو دیگه فیلم نکنن!! دیالوگا انقدر مضحک بود که نمیشد تحمل کرد! فیلمنامه و بازی و اینا که بماند! همش فک میکردم یکی از الافیای ما فیلم میگرفت مستند، خیلی هنری تر از این میشد!! توهین به تماشاچی که میگن ینی همین فیلم!

    • Amir
      ۲۹ آبان ۱۳۹۸

      لحن بیان نشون دهنده شخصیته طرفه که متاسفانه اینروزا خیلی همه گیر شده…سلیقه ها متفاوته و اگر ما بنا به سلیقه وبی توجه به درک و سلیقه های دیگر مخاطبان بخوایم نقد کنیم اصلن منصفانه نیس…این فیلم سبک خاص خودشو داره هر کی نمیتونه همراه فیلم بشه و درکش کنه….خیلی فیلم رئال و ساده ای بود که مخاطب رو جذب میکرد

80 − = 73